Umowa Serwisowa

Umowa serwisu maszyn pralniczych

Na czym polega stała obsługa serwisowa:

Szanowny Kliencie. Niech Cię nie przeraża nazwa tej strony. Jeśli nie chcesz nie musisz niczego podpisywać.

Istotą umowy serwisowej jest wzajemne zaufanie. Wystarczy zwykła rozmowa, podczas której ustalimy w jaki sposób możemy ze sobą współpracować. Jeśli zdecydujesz się zostać naszym partnerem, odwiedzimy Cię i założymy twojemu urządzeniu indywidualną dokumentację. Nie wiąże się to z żadnymi kosztami, a pomoże nam w przyszłości precyzyjnie zaplanować działania w przypadku awarii.

Bardzo często zdarza się bowiem, że zdenerwowany personel zgłasza usterkę w stylu: „nie działa ta duża pralka pod oknem”. Nie wymagamy od operatorów wiedzy technicznej, nie muszą znać danych technicznych urządzenia - od tego jest serwis. Nam wystarczy informacja, ze jest to pralka pod oknem.

Co określa umowa serwisowa:

Umowa serwisowa określa rodzaj i zakres naszej opieki nad powierzonym nam sprzętem. Mogą to być jednorazowe wezwania do awarii lub zaplanowane działania profilaktyczne. Jeśli właściciel chce precyzyjnie zaplanować ilość i termin prac przeglądowo - konserwatorskich, wspólnie ustalimy kalendarium

Jakie korzyści daje umowa serwisowa:

Każdy kto kupował używany sprzęt (niekoniecznie pralniczy) sprowadzany z zachodu, na własne oczy przekonał się, że na ogół jest on w znacznie lepszym stanie niż kupowany w kraju. Wiemy dlaczego tak się dzieje.

Istota tkwi w konserwacji i opiece technicznej. Coraz mniej jest pralni w których eksploatuje się urządzenia metodą „od awarii do awarii”. Mądrzej i taniej jest zapobiegać niż remontować.

Zaostrzające się wciąż przepisy dotyczące ochrony środowiska, rosnące ceny mediów sprawiają, że czasy w których powiedzenie „nic że się lało, nic że zgrzytało, ważne że prało” odchodzą do lamusa.

Do niedawna każdy, kto zakładał pralnię stawał się jednocześnie właścicielem, mechanikiem, konserwatorem, złotą rączką i ekspertem od spraw technicznych. Mamy duży szacunek dla takich ludzi. Pora jednak zmienić sposób myślenia. Niech każdy zajmuje się tym na czym się zna najlepiej: przedsiębiorcy - prowadzeniem biznesu, a serwisy dbaniem o sprzęt. Nie ma potrzeby zapamiętywania dziesiątków telefonów do automatyków, mechaników i dostawców części zamiennych. Wystarczy znać jeden telefon - do swojego serwisu.

Możesz mieć swój serwis za darmo.Nie musisz zatrudniać dodatkowych pracowników zgłoś się do nas. Umowa serwisowa jest bezpłatna.